"The Uzonies" kalandjai

The Uzonies

Keleti humor

2016. október 22. - The Uzonies

Héten kaptam egy levelet a főnökömtől, melyben a HR kérte tőle, hogy értékelje teljesítményemet, mivel  70 nap letelt a 100 napos próbaidőből. A válasz rövid és tömör volt, „Nagyon gyenge teljesítmény. Majd ooops, rossz helyre ment az email...” Mikor elolvastam, azonnal visszaírtam neki, hogy ez most komoly vagy vicc, mire a válasz, „csak poén volt ember”.

Délután ültem az irodájában, elővette az ebédjét ami egy otthonról hozott arab lepény volt paradicsommal, és megkínált. Hidegen nem annyira jó – mondta, majd  szólt Aram-nak a teaboy-nak, hogy tegye be a mikroba 1 perce. Két harapás között megkérdezte, hogy akkor most mi is van ezzel a próbaidővel? Elmondtam, hogy én nagyon jól érzem magam, izgalmas a feladat, jó a cég, jók a kollegák, a kulturális különbségeket még én is tanulom, úgy érzem jó úton haladok. Elkezdtem pár nagyobb dolgot megváltoztatni/felépíteni, bár a gyors sikerekkel még adós vagyok.   A következő lepény elfogyasztása közben én is visszakérdeztem, ő hogy látja.Nagyon pozitívan nyilatkozott, azt mondta, hogy nagyon örül hogy a csapat tagja vagyok, büszke volt magára hogy jól választott. Jól beilleszkedtem, gyorsan felvettem a fonalat, jól összefogom a csapatot és az elkezdett munkának is látja, lesz eredménye, szóval „so far so good”.

Ő már 12 éve dolgozik a Közel Keleten és ellátott három jó tanáccsal, ami most még ingyen van, majd hozzátette, ha egy könyvet írna, akkor biztos hogy ezeket írná meg benne:

  1. A siker 90%-ban azon múlik, hogy milyen kapcsolatot tudsz kialakítani a legfontosabb kollegákkal, 10% az hogy mit tudsz. Minden ezen múlik, ha elfogadnak és megszeretnek akkor megcsinálják amit kérsz, ha nem akkor szenvedni fogsz. Mondta hogy rengeteg külföldit látott belerokkanni abba, hogy ezt nem tudták megugrani.
  2. Másik fontos dolog a pozitív életszemlélet, ha ez nincs meg akkor nagyon nehéz, mert ez mindig átsegít a nehéz pillanatokon.
  3. Harmadik pedig a család, ha ők nem érzik jól magukat, akkor haza kell menni, mert előbb utóbb úgyis az lesz a vége, hogy ha a család boldogtalan, akkor te is az leszel, leromlik a teljesítményed és a vége az lesz hogy emiatt kell hazamenned.

A végén még elmondta, hogy egyébként nem hisz a próbaidőben, ilyen szinten valaki vagy belejön és teljesít, ha nem akkor magától továbbáll.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://uzonies.blog.hu/api/trackback/id/tr6711830861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása